Hamburgermenyn

Saknar menyraden som alltid är framme i överkanten :( himla meckigt att gå in i menyn till vänster varje gång man vill byta forum.
Har alltid mobilen stående, lägger jag den ner så finns menyn där jag vill ha den
Håller med! Jag vill kunna se menyraden även när jag har mobilen stående. Som det är nu blir det antingen extraklick, en massa scrollande, eller får jag ha mobilen liggande vilket jag hatar.

Jag saknar helt enkelt hur det såg ut innan.
 
Men då kan du ju inte behöva scrolla i menyn, om du inte har alla kategorier öppna?
Har jag inte alla kategorier öppna krävs ju istället en massa extra klick för att öppna menyerna, vilket är betydligt störigare än att de bara ligger fint högst upp där jag vill ha dem.

I liggande format finns de som de ska, men jag vill kunna byta forumdel utan att behöva vrida på telefonen eller bläddra i menyer.
 
Det är väl inte första gången jag möjligen kommer fram till att det är fler som ogillar hamburgermenyn bland mobilanvändarna.
Jag har ändrat lite igen, jag har lite kvar att göra innan jag känner mig färdig med menyn, fördelen är att jag fixat till ett antal saker på vägen så övningen var inte helt bortkastad ;)
 
Jag har nu fixat lite till med menyn.
Jag anser mig ganska färdig med den för den här gången. Tycker det blivit tydligare, enklare och bättre med Nytt.
 
Den skall synas framförallt för nya och andra som missat vilken bra funktionalitet som finns därunder.
Jag har ändrat till en annan variant nu.
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 416
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn Ni som har separerat. Hur har ni gjort när era barn inte vill till den andra föräldern? Kanske främst ni som har små barn. Pappan är bra...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 484
Senast: Blyger
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
508
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp