Hampa Pro från Börjes

Sv: Hampa Pro från Börjes

_Runaway_ skrev:
Åh, om mitt minne inte sviker mig är dom 20cm mitt bakom på senan. Min grova d-ponny kunde inte ha vanliga Equiguard senskydd i fullsize då dom var liite för höga. Men de här skydden är ju lite nerskurna under knät så det var inga problem.

tackar så mkt för ditt svar! då borde min lilla pålle kunna ha dem.... men jag vet inte kanske borde vänta och köpa ett par dyon i läder sen... men jag ahr ju redan läderskydd... :S

jag funderar också på att beställa dom , hur är dom i storlekarna , normala , stora eller små ?

Senast ändrad av en moderator:

det är inte alls svårt. jag trycker bara på knappare så bildas det ord ;) :D

(tycker att NEW skydd eller vad dom heter är fula oxå)

Håller med dig Sweep, tycker också att catagos är snyggare.
JW är rätt överreklamerat tycker jag, tränsen är inte så bra kvalité och såå speciella är inte schabraken heller ;)

Nu kommer Sobre skicka mjältbrand per post till mig :eek: :D

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
410
Senast: Hedwig
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 752
Senast: Edla
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 817
Senast: attheedge
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka