Han använder pottan nu!

nevin

Trådstartare
Min lilla pojk har fattat vad man gör på toaletten, inte så att han går dit när det behövs men om man säger att vi ska på toa och öppnar dit så springer han in och sätter sig på pottan! Och han kissar nästan alltid i den nu med :laugh:! Stolt morsa här japp!
 
Sv: Han använder pottan nu!

Ohhh, lyckost dig!!! Förstår att du är stolt, min treåring (snart) vägrar allt vad potta och toa heter, ger mig f*n på att lillasyster på ett år kommer att bli torr fortare...;)

Jenny
 
Sv: Han använder pottan nu!

Ja, det känns väldigt bra att han tycker det är roligt! Vi har inte direkt tränat utan bara varit öppna med att vi tycker att toaletten är ett bra ställe och också talat om när man kissar och så. Han har ett eget ljud för kiss, som låter väldigt likt just ordet kiss med, det säger han så fort vi går mot toa:D
 
Sv: Han använder pottan nu!

Vad roligt! Vilken duktigt kille! :laugh:

Jag är så fjantig så jag blir rörd varenda gång han gör något i toan. :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 870
Senast: SiZo
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: MissFideli
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 078
Senast: Elendil
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 556
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp