Han finns inte mer

Stopp i tarmen. De hittade hår, träflisor och nåt annat gojs. Tyvärr var tarmen så skadad att de fick ta bort 20 cm. Allt såg ut att gå bra. men tarmen brast till slut, den var i för dåligt skick. De ringde inatt och frågade om antibiotika men jag beslöt att han inte skulle lida mer. Prognosen var ändå usel.
Tack för att du berättade. Förstår absolut ditt beslut, vi ska göra det som är bäst för djuren även om det innebär en stor sorg och saknad för oss :heart
 
Stopp i tarmen. De hittade hår, träflisor och nåt annat gojs. Tyvärr var tarmen så skadad att de fick ta bort 20 cm. Allt såg ut att gå bra. men tarmen brast till slut, den var i för dåligt skick. De ringde inatt och frågade om antibiotika men jag beslöt att han inte skulle lida mer. Prognosen var ändå usel.
Så starkt av dig att mitt i allt kunna fatta ett beslut utifrån vad du avgjorde att var bäst för hans skull :heart Ta hand om dig ordentligt nu och tillåt dig att sörja.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 031
Övr. Hund Våren 2001 fick min underbara hund somna in, med bla veterinärers och uppfödarnas tillstånd. Han blev ca 3 1/2 år gammal, och var mitt...
Svar
8
· Visningar
6 862
Senast: OhNoez
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp