Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Så ofattbart, bottenlöst ohyggligt!! Känn ingen skuld, det här är inte ditt fel!!

Jag hoppas du får hjälp och stöd. Och att du kan omvandla den hemska smärtan och sorgen till en Lejonmammas vrede och styrka, och finnas där för dina barn. Dom behöver dig nu, mer än någonsin!
Kraft och mod önskar jag dig!!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Usch vilken mardröm och dessutom ingen du eller barnen kommer vakna upp ur :(
Hoppas verkligen ni får den hjälp ni behöver och har rätt till.

Kram!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

KL

Helt ofattbart.. Jag finner inte ord!! Vilken jävla idiot rent ut sagt, jag hoppas verkligen Svenska rättssystemet visar framfötterna nu!!

Ta hand om dig och barnen, och försök att vara deras trygga punkt nu! Men glöm för allt i världen inte av dig själv, mår du inte bra själv är det svårt att förmedla "må-bra-känsla" till andra.. Jag förstår att "må bra" känns avlägset nu, men åtminstone så bra det går under omständigheterna...

Mängder med styrkekramar härifrån, jag önskar så att jag kunde hjälpa till på något sätt men jag är rädd att jag inte gör någon nytta.. Men jag tänker på er!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Usch, det är verkligen fruktansvärt när nåt sånt här händer! Lider så med både dig och barnen. Men det är inte ert fel!

Min mammas kusin, L, var med om samma sak... Mamman och pappan bodde ihop. En dag när dottern var 16 år gick mamman in på hennes rum när hon inte var hemma. L's dagbok låg dock uppslagen på sängen (med flit?) och mamman kunde inte låta bli att läsa. Och där stod det, svart på vitt, att pappan våldtagit henne regelbundet sen 5-års åldern...

Det är så oerhört grymt att sånt här händer, men med rätt hjälp kan man ta sig igenom det. Skickar mängder med styrkekramar!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Fy, så fruktansvärt. Jag saknar, som andra, ord.

Kramar till dig och dina barn!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Så otroligt fruktansvärt! skickar varma styrkekramar till dig och dina barn!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Säger som många andra. Det går inte finna ord för det. Jag hoppas innerligt att ni får all den hjälp och stöd ni så väl behöver just nu.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Tack och åter tack för er omtanke.

Vi mår under rådande omständigheter bra, vi får hjälp.

Älskade bukefolket, ni är underbara.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Du går igenom alla föräldrars värsta mardröm. Finns inte en chans att jag kan föreställa mej vad ni går igenom.
Men det jag kan säga i hopp om att underlätta är att med tiden och med hjälp så kan man hitta tillbaka till livet igen. Du och dina barn. Jag hoppas ni får all den hjälp ni är värda.
Det är inte ditt fel. Det hoppas jag du kan tro på. Många kramar och varma tankar.....
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Kära nån, vilken ofattbar mardröm ni har hamnat i..... Jag har inga ord som räcker till, bara en massa styrkekramar som jag vill skicka er!

Usch, vad arg jag blir, jäkla människor som ger sig på barn!!!!!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Även jag skickar en varm stark kram till dig och dina barn. Vilken fruktansvärd situation. Vilken jävla idiot till man.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Skickar en varm kram!!
Hoppas du på något sätt lyckas hitta fotfästet mitt i all kaos.

Du är stark! Du kommer att arbeta er ur det här, bit för bit.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

*kl*

Jag förundras över hur starka de är, beundrar deras mod och hur underbara de är.

Den äldsta har tagit tag i mig...hon är så klok "Mamma det är över nu, det är över nu, vi är trygga nu" när jag i fredags kväll står och storgråter i grannens hall.

Jag hoppas verlkligen att han inte rört de yngre två, måste få tag i proffs i morgon som kan vara med när jag måste berätta för dom.

De är hos min bästa väninna just nu, men vi kan inte ljuga mera för dom, dom måste få komma hem, hem till mig och till oss och få veta...

Inte ens i min vildaste fantasi hade jag kunnat tro detta om aset...Alla som har berömt honom för att vara en så bra pappa, bara att skriva det äcklar mig. Enligt döttraran är han död för dom nu han finns inte mera...

Det gör så ont i mig...jag måste stå stark inför dom, måste skydda dom och börja bygga upp vår familj...


Igen tack buke:bow::bow::bow:
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Så ofattbart, bottenlöst ohyggligt!! Känn ingen skuld, det här är inte ditt fel!!

Jag hoppas du får hjälp och stöd. Och att du kan omvandla den hemska smärtan och sorgen till en Lejonmammas vrede och styrka, och finnas där för dina barn. Dom behöver dig nu, mer än någonsin!
Kraft och mod önskar jag dig!!

Mycket välformulerat, håller med om varje ord!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Herregud vad hemskt! Vad fruktansvärt att sådant händer..

Jag förstår att du lägger viss skuld på dig själv, men försök, försök, försök att inte göra det. Det är inte ditt fel. Lyssna på de kloka råd du redan fått och koncentrera dig på dina barn och er framtid. Det är förjävligt att ni behöver gå igenom det här, men vilken tur att ni är så starka och får bra hjälp!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Jag hoppas verlkligen att han inte rört de yngre två, måste få tag i proffs i morgon som kan vara med när jag måste berätta för dom.

De är hos min bästa väninna just nu, men vi kan inte ljuga mera för dom, dom måste få komma hem, hem till mig och till oss och få veta...

Jag vet inte hur gamla de två minsta är, men jag tycker inte du ska säga något i dagsläget om vad han har gjort (mot de andra). Kan du inte bara säga något neutralt, när de själva frågar om pappa? Att han jobbar mycket just nu och inte hinner ses på ett tag?

Dels ska du nog undvika att skrämma dem, vare sig han utsatt dem för något eller ej, dels undvika risken att du planterar tankar hos dem, även om du inte tänkt det själv.

Gör som du själv tänker, prata med proffs och be dem råda dig vad, när och hur mycket du ska berätta för de minsta och skydda dem så gott du bara kan mot allt kaos och elände och allt det som händer framöver!

KRAMAR
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Usch, ord känns så otillräckliga, men jag vill skicka en hel hop stora varma kramar till dig!

Jag har tyvärr en vän som var syskon till ett barn som utnyttjades av deras far, vilket tyvärr inte framkom förrän i vuxen ålder när det var försent att anmäla aset.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Vilken klok dotter du har!

Jag hoppas ni får tag i en bra människa som kan hjälpa er genom det här, både att berätta för de små och att de stora får riktig hjälp att hantera det de varit med om. Och att du hittar någon du kan lita på som kan hantera allt det som kommer att komma ut i dagen.

Kram igen!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

De är tio och tolv, jag kan inte ljuga mera, de måste veta att jag inte gör det för dom, de måste kunna lita på mig.

Jag kommer inte fråga själv, men det måste göras, det ska vara proffs som tar hand om den biten.

Men under rådane omständigheter mår vi så bra som vi kan, barnen mår överlag bättre än mig som fortfarande är i någon form av chocktillstånd.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Skickar en styrkekram och håller tummarna för att ni tar er igenom detta så gott det bara går.

Den enda som bär skulden i detta är karlen.

För övrigt tycker jag du gör helt rätt i att med proffsens hjälp bena i om de två yngsta också blivit utsatta. Om så är fallet måste ju rätt hjälp sättas in till dem också.

Kramar

/Nena
 

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 143
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 568
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp