Bukefalos 28 år!

Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

*kl*

Det verkar tack och lov som om att mina yngsta är ovetande och orörda!
Jag tackar alla högre makter för det just nu.

Träffade åklagaren och polisen och de sa att jag skött det här exemplariskt. Det värmde kan jag säga.

Tack för allt ert stöd :)
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Underbart att de är oskadda!

Sug åt dig allt beröm. Det förtjänar du!:bow:
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Åh, så otroligt underbart besked!

Du ser, det är inte bara vi på buke som är imponerade av dig:bow:
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Åh, en sådan lättnad! Till och med jag ryser lite. :laugh:

Ta åt dig av berömmet, du har verkligen förtjänat det.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Gud vad skönt! Hoppas att de nu bara orkar ta in den hemska sanningen. Det kan bli riktigt tufft för dem att förstå att den som för dem är en vanlig pappa kunde göra något sådant.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Så skönt med en god nyhet mitt i mörkret och kaoset, att de minsta åtminstone varit skonade :) Hoppas det kan komma fler ljuspunkter i framtiden, som att ni får bra hjälp och stöttning att läka allihop!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Vilket bra besked! :)
Du har verkligen förtjänat beröm :bow:
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Gud vad skönt! Hoppas att de nu bara orkar ta in den hemska sanningen. Det kan bli riktigt tufft för dem att förstå att den som för dem är en vanlig pappa kunde göra något sådant.

Precis!

För de små är han "bara" pappa..

Massa styrka och värme till dig, TS! SÅ skönt att höra att han inte varit på de yngsta! Du HAR skött detta exemplariskt!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Va skönt att det verkar ha sluppit undan! Himla bra att ni fått så proffesionella och duktiga poliser m.m som hjälp :)

Massa kramar
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

vilka bra nyheter i allt elände!!!

kämpa på - du ÄR super!!!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

*kl*

Gud vilken lättnad! Jag grät nästan när jag läste. Måste kännas oerhört skönt för dig, i ditt mammahjärta. Fortsätter tänka på er och hålla tummarna att allt ordnar sig till det bästa. :)
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

*kl*

Tack för all styrka jag får av er, det är fullkomligt underbart att känna ert stöd.

Min äldsta dotter skickade ett sms till mig ikväll som fick mig att nästan börja gråta av total känslokollaps "Du är en ängel" stod det.

Har jag tidigare råkat nämna hur mycket jag älskar mina barn och hur oerhört stolt jag är över deras styrka och mod :)
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Har jag tidigare råkat nämna hur mycket jag älskar mina barn och hur oerhört stolt jag är över deras styrka och mod :)

Hälsa dem att en massa vuxna de inte ens känner är jätteimponerade av dem.

Väldigt många som råkat ut för samma sak vågar inte prata förrän de är vuxna, eller aldrig. De har varit fantastiskt modiga.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Skönt att höra! :bow:
Även jag har tänkt på er idag, och detta var oerhört skönt att läsa!
Ni är verkligen fantastiska, dina barn och du! :love::bow:
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Nu blev jag tårögd. Så skönt att de yngsta sluppit helvetet men svårt förstå att för dem har en i deras ögon kanske perfekt pappa oförstående berövats dem. Livet är konstigt.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Skickar fler kramar!

Mitt i kaoset står du där citron. En rådig och stark mamma, någon att luta sig emot. Du verkar rent instinktivt agera på precis det sätt som proffsen råder. Dina döttrar verkar kloka och jag tror att deras själar sakta kommer att läka. Tillsammans kommer ni att läka.

Angående att våga visa sig ledsen inför barnen så tror jag även det är viktigt eftersom de som någon sa förståa när något är riktigt galet.
När det blir dig övermäktigt, våga ring dit någon som avlastar dig, som hjälper dig till den grad att du tillåts att bryta ihop.

Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är hälften sorg.
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Vill bara visa min medkänsla! Det mesta har blivit sagt redan i tråden och jag håller med alla! Många kramar från oss!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Jag är rörd till tårar och skickar mina varmaste kramar till Dig och Dina barn! :cry:
Håller med övriga i tråden om att du skött detta exemplariskt och jag önskar Er lycka till med allt!
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

*kl*

Ja idag är det dags för nästa vända till polisen, med de två äldsta.

Sen ska jag uppenbarligen behöva slåss med en del byråkrati samtidigt.

Jag kan inte folkbokföra barnen hos mig eftersom han inte kan skriva på, det ska utredas och de skrivs hos mig om de tar beslut om att de bor hos mig.

Samma gäller underhåll, han har inte skrivit på och de måste skicka brev till honom.

Bostadsbidrag kan de inte ändra eftersom barnen inte är folkbokförda hos mig.

Att jag informerat om vart han befinner sig verkar inte spela någon roll.

Jag har utfyllnad av soc då jag får så lågt aktivitetsstöd för kursen jag numera är sjukskriven från.

Hon anser inte att barnen behöver riktiga sängar hos mig, då dom varit hos mig tidigare så finns det sovplatser. Ja jo i form av en bäddsoffa och en dubbelsäng, då vi nu bor i en trea(ja det är hiskeligt trångt med fyra barn mellan 10 och 17 år...Visst fungerar det väl men det är absolut inte vad jag skulle kalla det vettigt att sova i permanent och i synnerhet inte under dom omständigheter som är just nu.

Jag sökte extra till kläder till värst utsatta dottern då hon aset köpt och mer eller mindre bestämt vad hon ska ha för kläder har jag fått veta också, hon klarar inte av att ta i kläderna då hon mår riktigt, riktigt dåligt av att bara se dom. Men kläder ingår i normen med 530 kronor...

Jag har aldrig bett om ngt extra av soc, jag vill klara mig själv och det här är en akut situation, är det inte det dom är till för...Jag kommer vara ännu mera beroende av soc nu tills allt är ordnat med bostadsbidrag, underhåll, barnbidrg osv.

Idag känner jag mig mest gnällig, ynklig och liten...Jag vet att myndigheterna har regler och varför men just nu känns allting bara som ett hinder i storlek med alperna...

Örk....
 
Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Önskar jag kunde hjälpa er. Vi kanske kan starta en "Bukefond" och samla ihop till kläder och annat viktigt.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 174
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 596
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp