JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Han köper hästar för miljoner kronor
(Aftonbladet)
Han köper hästar för miljoner och sätter dem hos en okänd tränare från Eskilstuna.
Kurt Wijkström hårdsatsar på travet.
– Drömmen är att få fram en kanonhäst, men man ska komma ihåg att det är djur vi handskas med, säger han.
http://www.aftonbladet.se/trav365/article2566976.ab
Moderator
Hästnyheter
Ägarna bakom "Blocket för hästar", sajten Hästnet, tar klivet utanför Sveriges gränser och köper upp Europas största marknadsplats för...
Hästnyheter
Förra veckan köpte den svenska storhästägaren Lennart Ågren en häst för 3,4 miljoner kronor.
Och svenskarna fortsätter sprida miljoner...
Hästnyheter
Norska spelexperten Even Elvenes köpte travhästen Twigs Briard på fyllan.
Ett köp han inte lär ångra – under lördagen vann hästen på...
Hästnyheter
Travhästen, Food Money, fyndades för 12 500 kronor – på Blocket. Nu har hästen tjänat ihop 1,3 miljoner kronor på sitt konto. – Det är...
Skrotvärde bil
Fordon Jag skulle säga 5000 till han som är intresserad. Och gå ner lite beroende på hur han ser ut när jag föreslår 5000😁
Jag krockade en bil...
movi
8 minuter sedan
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Den här får godkänt.
Bra, mjuk tub som är enkel att klämma ur. Konsistensen på krämen är ganska tjock så man får jobba lite för att...
Exile
10 minuter sedan
Svar: 1 118
Visningar: 72 061
Allmänt