Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kära sambo har förmåga att somna framför tv typ 5 av7 dagar. Det är så jävla tråkigt! !!
Han säger att det ligger i släkten hmm
Har någon förslag på om det kan vara något som ligger bakom detta typ brist på något eller så?
Skulle spontant ta o traska iväg till doktorn för att ta lite prover.
Finns inget bättre sömnmedel än tvMin kära sambo har förmåga att somna framför tv typ 5 av7 dagar. Det är så jävla tråkigt! !!
Har någon förslag på om det kan vara något som ligger bakom detta typ brist på något eller så?
Min kära sambo har förmåga att somna framför tv typ 5 av7 dagar. Det är så jävla tråkigt! !!
Gud, det har jag med gjort. När jag blev bjuden dessutomJag somnar ofta framför tvn. Jag är vännen som alltid somnar medan andra garvar till filmen. Somnade t.o.m. när jag kollade på bio..
För att man somnar framför TVn?.
Gud, det har jag med gjort. När jag blev bjuden dessutomjag är lite rädd att jag snarkade..
![]()
Jag somnar ofta framför tvn. Jag är vännen som alltid somnar medan andra garvar till filmen. Somnade t.o.m. när jag kollade på bio..
Ja, faktiskt. Har det pågått länge och det är ett problem (vilket det är eftersom TS har startat en tråd) så kan det vara vettigt
att uppsöka läkare och ta blodprov.
/Squie - vars partner var jättetrött, gick till läkare o upptäckte ett fel. Partnern går nu på medicin.