Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, faktiskt. Har det pågått länge och det är ett problem (vilket det är eftersom TS har startat en tråd) så kan det vara vettigt
att uppsöka läkare och ta blodprov.
/Squie - vars partner var jättetrött, gick till läkare o upptäckte ett fel. Partnern går nu på medicin.
Min kära sambo har förmåga att somna framför tv typ 5 av7 dagar. Det är så jävla tråkigt! !!
Han säger att det ligger i släkten hmm
Har någon förslag på om det kan vara något som ligger bakom detta typ brist på något eller så?
Framgår ju inte att det är ett problem för honom dock? Och att somna just framför TVn behöver ju inte betyda att man har problem med trötthet, frågan är väl om sambon har svårt att hålla sig vaken generellt eller om han bara finner TVn sövande. Enligt TS säger han dessutom att hela hans familj är likadana.
Jag kommer själv från en familj med TV-sovare. Jättepraktiskt, kunde man byta kanal fem minuter efter pappa bestämt att vi alla skulle se på något tråkigt.![]()
TS tycker han är tråkig, det säger inte så mkt. Min sambo skulle kunna skriva samma sak men att jag somnar i soffan med honom varje kväll vid 17-18 beror på att jag åkte hemifrån 01.30...
Tråkigt på TV;n , inget roligt som händer, vad kan vara lämpligare då än att drömma sig bortMin kära sambo har förmåga att somna framför tv typ 5 av7 dagar. Det är så jävla tråkigt! !!
Har någon förslag på om det kan vara något som ligger bakom detta typ brist på något eller så?
Det finns väl fler sätt att se på det hela? Det kan vara bara "trött efter dagen" och det kan vara något annat.
Med min erfarenhet skulle inte jag vänta o skylla på att det är normalt att somna i soffan. MEN, det ä fritt upp till TS o göra vad hon vill med min erfarenhet och era andras.![]()
Ja han somnar ofta, för ofta tycker jag. Även på helger när man inte gjort så mkt. Inte så kul att prata med han och sen upptäcker att han sover!
Jag har varit likadan, men nu (som snart medelålders) har det försvunnit.Min kära sambo har förmåga att somna framför tv typ 5 av7 dagar. Det är så jävla tråkigt! !!
Men varför umgås på kvällen framför TV:n? Klä av Er och gå och lägg Er och sov istället och vakna tidigt och titta på något tillsammans eller prata eller nått! Förstår inte varför kvällarna ska ha monopol på "umgås" tid och framför Tv dessutom.Ja han somnar ofta, för ofta tycker jag. Även på helger när man inte gjort så mkt. Inte så kul att prata med han och sen upptäcker att han sover!