Han trillar ner från soffan när han sover...

Kalaspinglan

Trådstartare
Vår hund vill vara med oss jämt, överallt och hur som helst. Gärna i knät, på magen eller åtminstone så pass nära att inte ens en liten lus kommer emellan. Och där ligger han och sover tryggt med matte eller husses närvaro.

Nu i den senaste veckan verkar det som om han börjar bli lite "tonåring" för det är titt som tätt lite "tilt" i hans huvud. Flera gånger denna vecka har han legat i gästsängen eller i soffan ganska nära kanten, och helt plötsligt trillar han ner!!!! Och istället för att resa sig upp och hoppa upp igen ligger han kvar, precis som om han låtsas om att "åååå vad skönt det var att ligga här, precis vad jag hade tänkt"... så någon minut senare reser han sig upp och lägger sig tillrätta igen i soffan eller sängen.

Vi kan inte låta bli att skratta åt honom, stackarn. Hoppas att han inte kommer att få men och komplex för det resten av sitt liv... :crazy:
 
Sv: Han trillar ner från soffan när han sover...

Haha, stackarn. Så brukar Selma också göra, hon ligger kvar och suckar som om hon lagt sig riktigt bekvämt tillrätta, sen tittar hon i ögonvrån för att se om man märkte att hon ramlade ner. :D
 
Sv: Han trillar ner från soffan när han sover...

duki biter tag i den närmaste människan om han skulle ramla ner:P
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min ena lilla hund har främst växt upp med Husse. Husse har därmed varit hennes favoritperson. Hon skulle gosa med honom mest, sitta i...
Svar
8
· Visningar
1 382
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 394
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 047
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp