Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är nog med dig där angående kvalitet. Jag ryser väl inte direkt, men jag gillar inte heller nya fluffiga handdukar som inte suger till sig vatten!Om man INTE vill ha mjuka fluffiga vidriga handdukar som inte suger upp fukten utan bara (rys) glider över huden utan ordentliga riviga handdukar som torkar en ordentligt, vad ska man ha då? Har också ett nytt badrum som är beige, vitt och mässing och kan bara komma på vitt och beige att ha på handdukarna, det känns trist.
Kan bara hålla med. Lågt pris, ofta rea, och är tjocka och fluffiga för den prislappen samt håller bra och länge. Finns också i flera färger och alla möjliga storlekar.Karlstad från Jysk
Bra kvalité utan att bli ruinerad, enda jag upplever kan gå sönder är hängaren.
Min erfarenhet är att man bara kan ha hotel selection om man har torktumlare. Jag har haft ett gäng sådana och varit nöjd när jag bott med torktumlare. Nu bor jag för första gången i livet utan torktumlare och de luddar något enormt! Har mörkblå som gör att badrummet på nolltid täcks av ett luddlager så man måste städa hela tiden, plus att man får mörka fibrer på hela kroppen när man torkar sig..Jag tycker Hemtex hotel selection är riktigt trevlig. Känns trevliga även såhär efter 3-8 år (vi har köpt i olika omgångar) trots att vi alltid torktumlar. Gillar deras största som vi använder som duschhanddukar då de är stora nog att verkligen vira runt sig.
Fina handdukar kan man ju lämna in på second handDet är ju dock inte ett argument för att kassera fungerande handdukar.
(Av en del av de tipsande inläggen i tråden, får jag intrycket att man köper nya - kvalitativa - rätt ofta, medan de gamla från svärmor håller än hos andra. Det går inte riktigt ihop.)
Nu har jag kollat märket på mina favoriter Ferm living Copenhagen.Om man INTE vill ha mjuka fluffiga vidriga handdukar som inte suger upp fukten utan bara (rys) glider över huden utan ordentliga riviga handdukar som torkar en ordentligt, vad ska man ha då? Har också ett nytt badrum som är beige, vitt och mässing och kan bara komma på vitt och beige att ha på handdukarna, det känns trist.
Om man INTE vill ha mjuka fluffiga vidriga handdukar som inte suger upp fukten utan bara (rys) glider över huden utan ordentliga riviga handdukar som torkar en ordentligt, vad ska man ha då? Har också ett nytt badrum som är beige, vitt och mässing och kan bara komma på vitt och beige att ha på handdukarna, det känns trist.
Ah så kan det vara. Har bara bott med torktumlare. Dock tycker jag att mot många andra handdukar (hatar såna som blir riviga) så funkar de även om man inte tumlat dem, men då har de varit tumlade vid tidigare tvättar så luddet har nog försvunnit.Min erfarenhet är att man bara kan ha hotel selection om man har torktumlare. Jag har haft ett gäng sådana och varit nöjd när jag bott med torktumlare. Nu bor jag för första gången i livet utan torktumlare och de luddar något enormt! Har mörkblå som gör att badrummet på nolltid täcks av ett luddlager så man måste städa hela tiden, plus att man får mörka fibrer på hela kroppen när man torkar sig..
Gamla slitna, suger mycket bättre än nya.Om man INTE vill ha mjuka fluffiga vidriga handdukar som inte suger upp fukten utan bara (rys) glider över huden utan ordentliga riviga handdukar som torkar en ordentligt, vad ska man ha då? Har också ett nytt badrum som är beige, vitt och mässing och kan bara komma på vitt och beige att ha på handdukarna, det känns trist.