Handla hos Equisafe??

Bukefalos 30 år!

Valle

Trådstartare
Är det någon som har handlat hos EquiSafe? Jag har beställt varor därifrån och på något sätt har mitt gamla namn hamnat på leveransen så nu kan jag inte hämta ut det. Jag har kollat på min beställning och den är korrekt.
De svarar varken på majl eller telefon? Är detta ett skumraskföretag eller?
Någon som har erfarenheter från dem?

Jag handlade därifrån för två år sedan. De hade rea på deras vinterband och jag beställde rätt mycket plus en del tillbehör.
Först tog det evigheter att få paketet och när det väl kom så var det fel band, det var vanliga och inte vinter samt att inga tillbehör var med.
Ringde dom och de skulle ordna med att skocka rätt grejer. Hände inget. Ringde och mailade men fortfarande inget nytt paket.
Ville ju göra klar hagen innan snön och kylan kom så jag låg på och kontaktade dom flera gånger.
Tillslut hotade jag med en polisanmälan för jag hade redan betalat för mina produkter och då tillslut fick jag banden. Tillbehören fick jag aldrig men för besväret fick jag återbetalat typ halva beloppet av totala ordersumman plus fick behålla de felaktiga banden.
Var en kille jag pratade med varje gång. Verkar vara den enda som jobbar där.
Ska aldrig mer handla därifrån.

Idag fick jag svar och de har löst problemet. Pratade med en tjej som var väldigt trevlig och hjälpsam.
Bara svårt att förstå hur man kan driva företag och dröja så länge med återkoppling.:down:

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka