Handla på Hööks för 4000....men vad?

Sv: Handla på Hööks för 4000....men vad?

Nättäcket fungerar bättre året runt tycker jag. Det känns tåligare och det fastnar inte smuts i det.

Vad man har täcket till? Sätter den på hästen såklart! ;)
Såhär står det på hemsidan "Täcket kan med fördel användas före träning/tävling för att förvärma musklerna och efter träning/tävling för att hjälpa musklernas återhämtning. Genom att använda ett helt täcke får man Back on Track-effekten på både bog-, rygg-, kors- och lårmuskulaturen."

Sv: Handla på Hööks för 4000....men vad?

Nättäcket fungerar bättre året runt tycker jag. Det känns tåligare och det fastnar inte smuts i det.

Vad man har täcket till? Sätter den på hästen såklart! ;)
Såhär står det på hemsidan "Täcket kan med fördel användas före träning/tävling för att förvärma musklerna och efter träning/tävling för att hjälpa musklernas återhämtning. Genom att använda ett helt täcke får man Back on Track-effekten på både bog-, rygg-, kors- och lårmuskulaturen."

:laugh: Förstås.
Men funkar det t.ex till att lägga på hästen liksom i uppvärmningen och på slutet av ridpasset när man skrittar av? Då brukar vi på vintern lägga på en fleece eller ylletäcke, när han är svettig.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Sist jag(och mina föräldrar då)hade häst var det en relativt enkel historia. Stallplatserna kostade 800 kr i kallhyra(kollektivstall med... 2 3
Svar
53
· Visningar
10 854
Senast: lil-sis
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 626
Senast: moonstruck
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 980
Senast: Salinero
·
Utrustning Hästvärlden är ju en värld av mode den också nu förtiden ;) Verkar lite som att människor och hästägare är uppdelade i olika läger... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
10 346
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka