hängande slängande elband....

N

nyfikenjag

Kan någon vara snäll och tala om en sak för mig? Hur sjutton ska jag göra för att mina bruna snygga egentligen kanonbra elband ska vara spända när det blir många minusgrader:mad: ??? Kan inte heller för mitt liv förstå hur de kan hänga sig så enormt när det är kallt. Hm borde det inte vara tvärtom att de blir spända av kyla:confused: ??

Sv: hängande slängande elband....

Elband töjer sig först och främst...Sedan hamnar snö, is osv på bandena vintertid eftersom det är stor anläggningsyta på dom...Villket gör att dom hänger. Så det enda man gör är väl att gå runt och spänna dom.

Det finns ett antal olika typer av "spännare" som man sätter på trådarna. Fungerar ungefär som fjädrar som töjer och drar ihop sig efter behov. Fråga där du har köpt dina elband vad som passar till dessa.

Åh tack för tipset:) , det låter ju helt klart värt att investera i, nu är det ett hiskeligt justerande hela tiden. Fattar iallafall inte hur de kan bli längre av kyla...:crazy: i min hjärna känns det som att i kyla drar det ihop sig och i värme töjs det ut;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det... 2
Svar
37
· Visningar
3 955
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 185
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För... 2
Svar
21
· Visningar
2 046
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka