Bukefalos 28 år!

Hångla med en gift man

Sv: Hångla med en gift man

Skriv dagbok. Vill du inte diskutera är ett diskussionsforum fel ställe att "skriva av sig på".
 
Sv: Hångla med en gift man

Det finns alltid de som vänder och vrider på ord och det orkar jag inte med i den här tråden. Därför tänker jag inte analysera desto mera. De flesta verkar förstå vad jag menar och jag nöjer mig med det.
 
Sv: Hångla med en gift man

Jag har varit med om det några gånger, att upptagna killar (allstå i seriösa förhållande, sambos, förlovade osv.) varit på mej. Jag har vetat att dom har varit upptagna och jag har varit den som i ett tidigt stadie sagt nej och avbrutit. Jag tycker det är så sjukt vidrigt, min lust styr iaf inte över min värdighet. Det har varit jag som varit singel men skulle aldrig kunna göra något när jag vet att den andra är upptagen (om inte annat med respekt för dennes partner). Det är inga män för mig och mitt samvete skulle aldrig tillåta det. Tappar allt vad lust heter när jag tänker på att dom bedrar sin partner som inte anar något.

:bow:

Förstår inte hur man kan vara attraherad av någon person som gör så mot sin partner. Oavsett hur fysiskt attraherande personen är.
 
Sv: Hångla med en gift man

:bow:

Förstår inte hur man kan vara attraherad av någon person som gör så mot sin partner. Oavsett hur fysiskt attraherande personen är.

Så om du blir attraherad av en karl och senare får reda på att han är gift, dör alla känslorna rent automatiskt då? Eller menar du att känslor inte uppstår överhuvudtaget per ren automatik om han är gift och flörtar med dig samtidigt?

Vi vet ingenting om vad denna man gjort mot sin partner. De kan ha ett öppet förhållande. Ligga i skilsmässa. Osv.
 
Sv: Hångla med en gift man

:bow:

Förstår inte hur man kan vara attraherad av någon person som gör så mot sin partner. Oavsett hur fysiskt attraherande personen är.

Det förstår inte jag heller. Vad är det man ser hos en person som så uppenbart visar att han inte respekterar andra människor?
Så fegt att inte ta upp problemet med sambon istället för att bedra henne.
Ett svin i mina ögon.
 
Sv: Hångla med en gift man

Så om du blir attraherad av en karl och senare får reda på att han är gift, dör alla känslorna rent automatiskt då? Eller menar du att känslor inte uppstår överhuvudtaget per ren automatik om han är gift och flörtar med dig samtidigt?

Vi vet ingenting om vad denna man gjort mot sin partner. De kan ha ett öppet förhållande. Ligga i skilsmässa. Osv.

En sådan man skulle inte vara av intresse för min del. Om han inte respekterar sin partner nog att informera henne om hur han känner så kan man fråga sig vad han inte heller respekterar. Skulle han respektera mig nog för att informera mig om när jag inte duger åt honom i sängen längre?

Visst kan de vara överens om hur de ska ha det, men i så fall tror jag att det hade stått i TS första inlägg.
 
Sv: Hångla med en gift man

En sådan man skulle inte vara av intresse för min del. Om han inte respekterar sin partner nog att informera henne om hur han känner så kan man fråga sig vad han inte heller respekterar. Skulle han respektera mig nog för att informera mig om när jag inte duger åt honom i sängen längre?

Visst kan de vara överens om hur de ska ha det, men i så fall tror jag att det hade stått i TS första inlägg.


Oj. Då utgår du ifrån mycket baserat på att "han är gift". Dels att det är ett monogamt förhållande samt att han inget berättat hemma och inte heller respekterar sin fru.
 
Sv: Hångla med en gift man

Oj. Då utgår du ifrån mycket baserat på att "han är gift". Dels att det är ett monogamt förhållande samt att han inget berättat hemma och inte heller respekterar sin fru.

Står det något annat i inlägget TS skrev?
Vad är hennes problem om det är fritt fram för mannen och allt är i ordning?
Varför känner hon sig som en moraltant?
Borde han inte svarat henne att allt är fritt fram för hans del eftersom frugan redan vet om det?

Jag gör antagande efter vad som skrivs. Om förhållandet inte är monogamt så borde det väl inte finnas något för TS att undra över?

Man respekterar inte sin fru och man är beredd att ha sex med en annan kvinna utan att tala om för den man har ett förhållande med.
 
Sv: Hångla med en gift man

lite knapplån

Är förvånad över er som verkar leva ett antingen-eller-liv. Jag gillar inte otrohet men nog jävlar är jag attraherad av den här mannen. Jag är inte heller ute efter att förstöra men kanske jag gör det ändå genom mina handlingar jag är inte ute efter gifta män, men har fallit.
Jag är inte perfekt, men jag lever, jag känner och jag tänker.
 
Sv: Hångla med en gift man

Instämmer! Jag vidhåller fortfarande att han är en skitstövel. Fritt förhållande eller inte så hade jag inte uppskattat att min partner tog hem någon och knullade med i min säng, soffa etc.
 
Sv: Hångla med en gift man

Jag tycker inte det framgår att mannen är i ett monogamt förhållande. Däremot är det tydligt att TS tycker det är ett problem att han är gift, men inte egentligen varför hon tycker det.

Kan tillägga att jag bor i en relativt liten stad där det alltid är en massa bekanta ute ="riskabelt" för honom som gift att umgås och röra vid andra tjejer.
Jag frågade honom om han tyckte det var ok att visa sig på det sättet på den krogen, och han påstod att det inte var några problem. Han skulle inte ha ågren dagen efter (idag alltså).

Det fetade kan syfta på att han faktiskt inte har några problem alls = han är inte i ett strikt monogamt förhållande.

Annars tycks det vara omgivningen som är orosmomentet för TS, inte mannens partner. Många har svårt att begripa ickemonogami och tycker en massa skit utan att veta mer än fram till nästippen. Dvs att en gift person är ute och raggar "ser illa ut" oavsett vad denne har för överenskommelser med sin partner.
 
Sv: Hångla med en gift man

:rofl: Men du är väl inte mannens partner?

Nej, men så skrev jag också att JAG inte hade uppskattat det.

Alla förhållanden är olika men hur vanligt är det med fria relationer, särskilt där man tar hem andra till det gemensamma hemmet och har sex med? Dessutom var ju frun bortrest. Men det är klart om frun varit hemma så kanske han hade föreslagit en trekant i stället - om man skall utgå från att det är denna typ av öppna relationer som är normativa.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 930
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
20 989
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 779
Senast: tott
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 689
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp