Hängmatta till hörn

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Maxmax
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 515
M

Maxmax

Jag var ute på nätet o slösurfade, jag hittade då en liten hängmatta som man ska ha inne. Det ska sitta i ett hörn, den fäster man i båda väggarna och inne i hörnet. Svårt att förklara men men... någon kanske fattar vad jag menar. Man kan lägga leksaker eller gossedjur i den. Men nu var jag inte så smart så jag sparade den länken. Jag har letat o letet men utan att hitta den.

Är det någon som vet vart man kan få tag på en sån??????

Sv: Hängmatta till hörn

Hmmmm... vet inte. Kan ju alltid kolla där. Den jag såg på nätet var inte så stor och hållbar så man kan sitta i den. Den var rätt liten, lagom för att ha gossedjuren i.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 598
Senast: Edla
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 824
Senast: karl_h
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 092
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 961
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka