Hängslen till barn

Glamoroza ox

Trådstartare
Går det att köpa någonstans ?

Dottern skulle behöva det.
Hon är liksom mig väldigt smal & byxor som har "inbyggt skärp" går bra, men alla dessa andra byxor halkar ner.

Sv: Hängslen till barn

Vet inte vart man köper hängslen, men ett tips har jag.

Min snälla mamma sydde om vanliga vuxen-hängslen till min lilleman :love: Vi var till min morfar och "rensade" i hans garderob, han hade många fina som han inte använde längre, både breda och smala. Dom blev jätte-fina :banana:

Mvh // Scata

Sv: Hängslen till barn

*svarar allihopa*

EXIT vet jag tyvärr inte vart det finns.

Min morfar (som var den ende jag kände med hängslen) gick tyvärr bort för en del år sedan så hans grejor finns ej kvar.

Men H&M vet jag vart det är:idea: ska kolla där nästa gång jag är ut på Torp.

Tack för tipsen :)

Liknande trådar

Småbarn Vår dotter är väldigt slimmad och vi har svårt att hitta byxor som sitter bra på henne. Hon har 92 i längd men då åker de bokstavligen... 2
Svar
23
· Visningar
1 960
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 536
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
907
Senast: clusia
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka