Hantera busig häst!

Casper

Trådstartare
Nu ska jag ut och hantera lillemann... han e ju lite bökig ibland som jag tidigare skrivit här, han stegrar om han e uppbunden men har nu skött sig BRA i två dagar i rad:love::banana:

Så håll nu tummarna för mig att det går bra nu me när jag ska ut till honom:smirk:

Återkommer med resultat sen:D:crazy:

Sv: Hantera busig häst!

Det gick bra:banana::bump::banana::bump::banana:

Han gnäggade två, te gånger och gick fram ett par steg men sen stod han till 90% still! hoppas det går på rätt håll nu!!!:bow:

Dock har jag kommit på att han står bäst i gången me enpunkts fäste. Så då får han stå så tills han fungerar perfekt..

Håll nu tummarna för att vi kommit p en teknik lilleman och jag som gör att vi kämpar mot samma mål:):love:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 812
Senast: julgrisen
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 557
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 464
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 149
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka