Har blivit tröttare,

annie_cool

Trådstartare
Hej jag har blivit allt tröttare i dag kunde jag knappt hålla mina ögon öppna.Sover bra som jag ska proverna som jag tog för ett tag sedan var bra men jag har ju höjt min dos på min medicin vilket är bra för jag vill inte gå i i min mörka period det är inte kul att komma in där.att jag är mera trött . Men vad ska jag göra?mår väl bra i övrigt dock är tröttheten den som är på spel nu denna vecka har jag varit trött.
 
Nej inte vad jag vet har bara låtit tröttheten gå över.Dock så sover jag mera en vad jag brukar .-
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 264
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
541
Senast: Seaside
·
  • Artikel
Dagbok Idag känner jag mig så otillräcklig. Otillräcklig på jobbet, som fru, som mamma och mest av allt som matte. Det känns som om jag skulle...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 677
  • Artikel
Dagbok Håller på att vänja in mig på ny medicin och mår sådär helt ärligt. Vet att det kan ta några veckor men det känns som jag har fått typ...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp