Har blivit tröttare,

annie_cool

Trådstartare
Hej jag har blivit allt tröttare i dag kunde jag knappt hålla mina ögon öppna.Sover bra som jag ska proverna som jag tog för ett tag sedan var bra men jag har ju höjt min dos på min medicin vilket är bra för jag vill inte gå i i min mörka period det är inte kul att komma in där.att jag är mera trött . Men vad ska jag göra?mår väl bra i övrigt dock är tröttheten den som är på spel nu denna vecka har jag varit trött.
 
Nej inte vad jag vet har bara låtit tröttheten gå över.Dock så sover jag mera en vad jag brukar .-
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
541
Senast: Seaside
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ett tag nu varit lite bortskämd med mer energi än vanligt. Och jag har glatt mig så mycket åt det. Men idag finns inga spår av...
Svar
10
· Visningar
645
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
4 972
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp