Har du en eltandborste?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 835
Sv: Har du en eltandborste?

Ja, dom kommer åt mycket bättre. Min tandläkare rekommenderar mig en sån pga att mina tänder ligger så tätt emot varandra att jag inte riktigt kommer åt med en vanligt och får tandsten pga det.

Sv: Har du en eltandborste?

Köper man oral-b spelar det ingen roll vilken modell man köper, det är finesserna som kostar som olika borstprogram, smartguide och allt vad det heter. Alla modellerna borstar på samma sätt och lika bra.

Oral-b tog fram Trizone-borsten för dem som inte har lust att lära sig eltandborstens teknik med den lilla runda borsten men som ändå vill ha en bra eltandborste som borstar bra. Med trizone ska man kunna använda samma teknik man alltid har borstat med.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
497
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 822
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 149
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband