svea 13 Nov 2008 #21 Sv: Har försökt hitta Räkor är i de allra flesta fall kokta när man köper dem, precis som kräftor, hummer och krabba. Om de säljs som färdiga att äta så är de kokta.
Sv: Har försökt hitta Räkor är i de allra flesta fall kokta när man köper dem, precis som kräftor, hummer och krabba. Om de säljs som färdiga att äta så är de kokta.
Calazirya 13 Nov 2008 #22 Sv: Har försökt hitta Ja alltså jag bara undrade rent allmänt, alla gör ju i slutänden precis som dom själva vill när det kommer till maten när man är gravid.
Sv: Har försökt hitta Ja alltså jag bara undrade rent allmänt, alla gör ju i slutänden precis som dom själva vill när det kommer till maten när man är gravid.
Calazirya 13 Nov 2008 #23 Sv: Har försökt hitta Ja jag valde att inte svara fullt ut på det eftersom jag inte riktigt visste hur det låg till, jag äter inte räkor speciellt ofta alls. Men då vet jag det också
Sv: Har försökt hitta Ja jag valde att inte svara fullt ut på det eftersom jag inte riktigt visste hur det låg till, jag äter inte räkor speciellt ofta alls. Men då vet jag det också