Bukefalos 28 år!

Har idag i ilskan sagt upp atg-kontot

Sv: Har idag i ilskan sagt upp atg-kontot

Gör jag alldeles säkert den dag du har spår innanför mig:cool: :D

kollar nog redan imorgon... sitter med laptopen nu.. ingen vidare bild på den, sen är väl atg stängt nu tänker jag.
 
Sv: Har idag i ilskan sagt upp atg-kontot

Och vilket smidigt anvnamn jag fick!:crazy:
2:a bokstoven ska vara en Versal och siffrorna är hur svåra att minnas som hlst..
Har nu skrivit upp det+lösen på 2 ställen!
(normalt skriver jag aldrig upp ngt.. har "allt" i skallen.. inklusive släktens personnr och flera år gamla telefonnr m,m:confused: )
 
Sv: Har idag i ilskan sagt upp atg-kontot

Nu har vi tränat och fixat till fötterna(hovis var här i två timmar :crazy: ).Hoppas komma med i ett lärlingslopp på valla :o .
 
Sv: Har idag i ilskan sagt upp atg-kontot

Tack,det behövs :) .
Jag vill egentligen ha riiiiktig ordning innan jag åker till den stora staden. Nu har jag ingen koll alls egentligen var hon står.Kan bli en jätteflopp :o .Men proppen är alldeles för bra att missa,om vi kommer med.
 
Sv: Har idag i ilskan sagt upp atg-kontot

Ledsen över en ~halvdecennium gammal bump, men jag måste få uttrycka mig. Usch, vilka vederväldiga lirare, dessa ATG. Jag har eller hade inte använt mitt ATG-konto på ungefär lika länge som den här tråden börjar bli, och när jag så sent som häromdagen kom på att jag skulle återaktivera mig så stötte jag genast på patrull. Slutade med att jag fick begära hem såväl lösenord som användarnamn per folkbokföringsadress. När det väl kommer ser jag hur liten sannolikheten var att jag skulle ha kunnat gissa mig fram till det. Helt sinnessjukt. Bara konstiga siffror och bokstäver hela vägen. Lösenord går förvisso att ändra, men användarnamnet är låst. Det är helt besinningslöst. Kan vi inte gå ihop och skriva nån slags officiellt klagomål? Jag skulle kunna leda truppen, har diverse erfarenhet inom ledarskap.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp