Har jag drömt?

Rea

Trådstartare
Eller har jag läst/hört något om att något försäkringsbolag utökat sin släpvagnsförsäkring så att den numera täcker även skador som hästen åsamkat från insidan?

Har för mig att jag läste det för inte länge sedan och nu när jag ringt mitt bolag så hade dom inget svara att ge mig, dom visste inget hade ingen aaaaaaaaaaaaaaaaaning om vad jag yrade om.

Någon av er som läst något liknande?

/kristel, som gärna försäkrar mot invändiga skador på nyrenoverade kärran :cool:

Sv: Har jag drömt?

Min släpförsäkring i Folksam ska täcka även skador orsakade av hästen. (Är nästan säker iallafall) När jag tecknade för några månader sedan var det bara Folksams försäkring som täckte sådana skador.

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
830
Hästvård ...och finns det chans att ändra beslutet?! Ska ta det från början och skriva så kortfattat det går! Häst med konstaterad...
Svar
12
· Visningar
2 524
Ekonomi & Juridik Hej! Sitter och funderar och funderar men kommer inte fram till någon som känns bra... Lämnade iväg min ena häst till en fodervärd i...
Svar
14
· Visningar
2 421
Senast: ZaNdRoRiA
·
Ekonomi & Juridik för att jag skryter för er på Buke om vilken bra fodervärd jag har till min gamling. Såhär är det. Jag lånade ut en av mina hästar på... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
43 722
Senast: majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka