Har Juridik och Ekonomi försvunnit?

A

Aip

Varför i så fall? Hör till mina favoritforum.

Eller hag jag drabbats av någon sorts konstigt synfel?
 
Isf har jag drabbats av samma synfel då. ;)
Nej, det verkar som om bl.a Juridik och Ekonomi har hamnat under Hästverksamhet.
 
Kvittera ut labradoren, Aip - jag ser dem :angel:...



Nej, det gör jag inte. Juridik och ekonomi hör hemma under Hästverksam nu.

mandalaki
 
Jag skulle föredra att ha dem separerade, nu ligger de under "hästverksamhet".

Sedan skulle jag även vilja ha häst- & ryttarutrustning separerade, det var mer överskådligt på det viset.

Eller är det bara jag som är konservativ och rädd för förändring? :smirk:.

Gunnar; Varför denna 'komprimering' av forumen?
 
Jag tycker inte heller att förändringen är bra!

Mitt favoritforum är hingstar och stamtavlor, men jag är riktigt ointresserad av raser som det nu blivit ihopslaget med! :(
 
Jag tycker inte heller att det där blev bra. Svårt att hitta det man är intresserad av det blir för vittomfattande.

Utbildning har också kommit bort tror jag....
 
Utbildning, styrelse, klubb, ekonomi och juridik verkar ha blivit ett hästverksamhet. Fördelen är väl att det märks mer att det ska vara hästrelaterade frågor, men jag tycker ändå att det gamla var bättre.
Utrustning tycker jag också passar bäst som Häst & Ryttarutrustning.
 
Håller helt och hållet med Görel. Tycker också att det var bättre när Juridik och Ekonomi hade egna forum. Tycker mest det blir rörigt nu. :mad:
 
Ojdå - jag har visst synfel i alla fall. Så många ändringar som jag missat! :crazy:
 
UTbildning också. Det här var inget bra sätt. Tillbaks med det gamla!
 
Jepp, det har blivit ihopslaget. För nåt år eller så så hade jag ett förslag på att skippa vissa forum eftersom de var mindre frekvent besökta och man knappt skrev på dessa. Jag redogjorde viss statestik för vissa forum :smirk:. Jag ville ta fram osthyveln då men Gunnar hade förslag på tårtspade :D (kommer du ihåg detta Gunnar :D ). Det var då Buke ofta låg nere och segt som tusan under låååååååååång period.

Men detta var bra tycker jag, snyggt jobbat Gunnar :bow:
 
Inte bra.
Bättre att göra fler forum än att köra med åtstramning.
Tycker P
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Happimess
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: Miingla
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 521
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok Funderingar kring tvåsamhet fortsätter att ockupera min hjärna till och från. Och det är väl inte så konstigt, för det tar väl ett tag...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp