Bukefalos 25 år!

har ngn prövat detta ylletäcke??

F

furuskär

Är sugen på detta täcke (men det är ju väldigt dyyyrt) så jag vill gärna höra om det är ngn som har erfarenhet av det? Finns på equinet.

täcke

F

furuskär

tack, har tittat. Men deras täcken verkade rätt tunna. jag vill ha ett ganska tjockt ulltäcke. :bump:

T

trasdokkan

Sv: har ngn prövat detta ylletäcke??

jag har haft och har ett flertal equalityline täcken, och alla har varit i jätte bra kvalite och haft bra passform. rekommenderar de verkligen!

S

Stallkatten

Varför inte kolla om det lönar sig att sy ett eget? :idea:
Om pållen bara ska ha det i boxen för att torka svett med behövs ju bara ett tygstycke..
En tanske bara.. :)

R

Rhapsodie

Har det inte men det gråa är SÅÅÅ snyggt :heart

P

popeye

Jag har precis det täcket (fast mörkgrönt), köpte det på falsterbo nu iår. Tittade också på exclusivs, hj's o allt vad det nu var, men deras "ulltäcken" var lika tunna som en lakan ungefär. Men equilines är tjockt utan at bli tungt och stelt. Jag är jättenöjd! Jag har strl L på mitt halvblod (163cm) och då kan jag lägga det över sadeln och det går ända till svansroten (ska ha det som ett "gå-till-ridhuset-täcke). Skulle jag ha det bara som stalltäcke så skulle nog strl M vara bra. Det är väldigt bra skuret i bogen, sitter högt och bra!

Liknande trådar

Utrustning Någon som har kolla på hur Trinitys flugtäcken är i storlek? Hästen (isisen) har just nu ett väldigt gammalt Fairfield som jag vill...
Svar
5
· Visningar
570
Utrustning Är det någon har erfarenhet av den? Söker en hoppsadel med bra stöd till en mindre ryttare. Ponnyns sadel idag passar bra men är för...
Svar
0
· Visningar
271
Utrustning Hej! Visst är det så att man endast kan ha free jump stigbyglar på free jump pro grip stiglädren? Tacksam för svar då jag är sugen på...
Svar
4
· Visningar
475
Juridik&Ekonomi Hör du till de kreativa som startat en shop på Etsy? Har du bra och dåliga erfarenheter att dela med dig av? Det finns mängder av...
Svar
0
· Visningar
177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar
  • Kattlucksproblem

Hästrelaterat

• Träckprov nu?
  • Sår som aldrig läker