Vet men har ej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag har ingen (nu) men min pappa hade. Det var en likadan som du beskriver och jag lärde mig att det var barometer, termometer och hygrometerEftersom jag tittar på min barometer varje dag undrar nu. Har ni en barometer? Vet ni ens vad det är?
)Min visar dessutom temperatu och luftfuktighet)
/tanten - en antikvitet...
Finns nog i båttillbehörsaffärerFinns de ens att köpa nuförtiden?
Tror de flesta är ärvda - som min - eller kanske köpta på loppis.
Gillar min
Finns de ens att köpa nuförtiden?
Gillar min
Idag finns det digitala varianter. Vi har minst 3 st på jobbet som visar luftfuktighet mm de används hela dagarna.Finns de ens att köpa nuförtiden?
Gillar min
Jag har enEftersom jag tittar på min barometer varje dag undrar nu. Har ni en barometer? Vet ni ens vad det är?
)Min visar dessutom temperatu och luftfuktighet)
/tanten - en antikvitet...
Och luftfuktighet. Jag jobbar på en lackering och vi påverkas på så sätt att när fuktigheten är hög rinner färgen ner på golvet...Visste inte vad det var, så fick googla.Det låter spännande. Jag är en nörd med mina termometrar. Lägger dem i olika skåp och lådor. Google svarade lufttryck. Hur påverkas man av det?
Tack!! Wikipedia bara pratade om lufttryck. Och det säger mig ingenting. Vet inte vad det innebär. Men luftfuktighet däremot är ett stort problem i vår lägenhet. Ska nog skaffa en barometer.Luftfuktighet snarare. Jag jobbar på en lackering och vi påverkas på så sätt att när fuktigheten är hög rinner färgen ner på golvet...