Bellapops 1 Maj 2006 #81 Sv: Har ni hoppat nån terräng än?? Kakan va grymmast! Schysst att det finns på film också. Blev det bättre med Evve själv då? Så ni kunde festa som planerat??
Sv: Har ni hoppat nån terräng än?? Kakan va grymmast! Schysst att det finns på film också. Blev det bättre med Evve själv då? Så ni kunde festa som planerat??
S sarabacklund 2 Maj 2006 #82 Sv: Har ni hoppat nån terräng än?? Nää vi åkte till sjukhuset och där fick hon ligga kvar några timmar. En redig hjärnskaning konstaterade doktorn. Jag kom iväg på mycket om och men.. Men Evve ligger nog fortfarande hemma! Stackarn.. Ska du till Rengsjö till helgen föressten?
Sv: Har ni hoppat nån terräng än?? Nää vi åkte till sjukhuset och där fick hon ligga kvar några timmar. En redig hjärnskaning konstaterade doktorn. Jag kom iväg på mycket om och men.. Men Evve ligger nog fortfarande hemma! Stackarn.. Ska du till Rengsjö till helgen föressten?
Bellapops 2 Maj 2006 #83 Sv: Har ni hoppat nån terräng än?? Jag ska dit och coacha ponnyryttare på söndagen. Skulle egentligen ha tävlat själv också, men var tvungen att göra andra grejer på lördag tyvärr. Men lycka till till er och hoppas att Evve mår bättre då så hon orkar rida.
Sv: Har ni hoppat nån terräng än?? Jag ska dit och coacha ponnyryttare på söndagen. Skulle egentligen ha tävlat själv också, men var tvungen att göra andra grejer på lördag tyvärr. Men lycka till till er och hoppas att Evve mår bättre då så hon orkar rida.
FT_ryttare 2 Maj 2006 #84 Sv: Har ni hoppat nån terräng än?? jag ska oxå till regnsjö o coacha en ponnyryttare