Bukefalos 28 år!

Har ni Några krav?

Sv: Har ni Några krav?

Fortsätta att testa allt, inte vara rädd, vara generös mot mig och andra.

Ja det är nog bara det. Allt annat i den här tråden har jag gjort haha.
 
Sv: Har ni Några krav?

Mtp att jag höll lika hårt på allt utom fet-punkten när jag var en rabiat liten Ung Vänster-tjej med palestinasjal och snedlugg, så får jag nog säga att det var snäppet värre att vara vänster. Mån om sig själv OCH grymt oattraktiv - det var inte en lätt period!
crazy.gif
Du var med i Ung vänster och låg INTE runt????

Trodde ligga var anledningen att nån gick med öht
 
Senast ändrad:
Sv: Har ni Några krav?

Hahaha, true dat. Och lokalt var det nog åtminstone anledningen till att 99% av killarna var medlemmar.
 
Sv: Har ni Några krav?

* jag har slutar umgås med människor som inte ger mig ngt!
* att inkomsten på deklarationen höjs varje år!
* att rida mina hästar minst 4 dagar i veckan
* hålla vikten under kontroll, väger just nu 2kg för mkt, men ser det inget problem (just nu) då jag lätt losar 2kg när det är dags för badsäsongen.
 
Sv: Har ni Några krav?

Jag har egentligen bara ett krav ; och det är att aldrig någonsin leva på någon annans inkomst utan se till att ha en egen ordnad ekonomi.

Annars är jag inte mycket för krav och regler, lev livet :D
 

Liknande trådar

Tjatter Hur börjar tankarna gå när ni läser någon rubrik eller annan text? Jag har märkt att jag oftast börjar fundera över (oftast negativa)...
Svar
7
· Visningar
390
Senast: Pilot
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 470
Senast: sthu
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: Crossline
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 102

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp