Har ni namn på bebisen än?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Rumble
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 823
Sv: Har ni namn på bebisen än?

Som jag skrev i annan tråd så ville pojkvännen att den skulle heta Plupp efter hans idol. Trollet med det blåa håret :D

Fast det namnet får enbart bli arbetsnamn. Annars är vi enade om Moa eller Noa. Vi funderade mycket på vilka namn vi gillade innan vi kom på, och varje namn vi kom på kände vi någon idiot som hette...så då blev alla namn dåliga. Moa eller Noa känner vi inga som heter. Så då blev det dom.

Vi tror det blir en pojke. Varför vet vi inte. Vi vill helst ha en flicka.

Kevin tycker jag är fint på en kille.

Just det, om storasyster (dottern) får vara med och bestämma pojknamn så ska han tydligen heta PERSSON:crazy: om det nu nödvändigtvis måste bli en lillebror :angel:

Och PERSSON ska bo med pappa :mad:

Vet inte riktigt hur vi ska lösa detta med boendet eftersom pappa bor med oss :D

(pappa = sambon, den blivande fadern)

Liknande trådar

Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 560
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·
Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 457
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 362
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II