G
Geisli
Sv: Har ni sett nåt liknande?!
Hehe, ja du verkar veta vilken butik jag pratar om. Kan ju höra ytterligare en gång å se om de kan tänka sig att forska lite. För som sagt så frågade jag med hon sa att hon inte hade nån aning, men det är ju som du säger. Ägaren ska ju ha sina pengar, hon kunde ju fråga då! Har ju fler att tänka på än bara att stilla min egen nyfikenhet förstår jag..!
Wannabe_Me skrev:Ett litet tips om du vill veta sadelns ursprung, i butiken ("1+2 pållar") som jag antar att du köpt den i tar de telefonnummret till den som lämnar in sadeln för försäljning... Så kanske du kan få tag på säljaren, eller de i butiken kan fråga snällt vart den är köpt, efterssom den verkar vara ny så har nog säljaren koll på detta![]()
Är också nyfiken, kommer snart att bli tillökning, en riktigt bred sak som jag redan drömmer mardrömmar om att hitta sadel till![]()
Hehe, ja du verkar veta vilken butik jag pratar om. Kan ju höra ytterligare en gång å se om de kan tänka sig att forska lite. För som sagt så frågade jag med hon sa att hon inte hade nån aning, men det är ju som du säger. Ägaren ska ju ha sina pengar, hon kunde ju fråga då! Har ju fler att tänka på än bara att stilla min egen nyfikenhet förstår jag..!