Har niblivit det?

annie_cool

Trådstartare
Hej jag vet att detta är en lite känslig fråga men undrar bara .Om ni har blivit sexuellt utnyttjande? Jag har blivit det detta hände för 2 år sedan tror jag om jag minns rätt. Han var 50- 60 års åldern han kysste och kramade mig utan mitt tillstånd han tog även på mina bröst var väldigt nära att våldta mig men jag flydde i sista sekund.

Jag är fortfarande rädd men brukar ofta vara närheten av folk om jag ser honom.


Jag ljuger inte detta är sanning.
 
Yes det har hänt mig och jag klandrade mig själv väldigt länge men har nu accepterat att de inte var 'mitt' fel.. Lever med de och klarar mig bra men de sätter sina ärr så att säga, har även haft samlag utan att jag ville för att slippa bråk. Med mitt ex då, tänkte inte på de nu men ja de var fel och har inte gjort de sen dess. Har lärt mig å säga nej på allvar
 
Ja, det har jag blivit i mitt förra förhållande. Det var en 7-8 år sedan och jag undviker fortfarande sexuella kontakter som pesten. Istället för att bearbeta och prata med någon har jag försökt förtränga, vilket har fungerat mindre bra. Om du har problem @annie_cool, rekommenderar jag verkligen att du söker hjälp för det.
 
Jo jag har partat om det med en . Har kommit över det men är fortfarande lite rädd .Där jag bor kan han inte komma in då det är låst för att komma in så måste man ringa in till mig har ingen ringklocka än.
 
Ett par gånger har jag blivit utsatt av tre olika killar (vid olika tillfällen)
Två av de kan jag vistas i samma rum som medan den första hatar jag djupt och innerligt.
Haft svårt med närhet och känslor i många år men lever i fungerande relation nu.
Gick hos psykolog i nått år och det hjälpte mig enormt. Du kanske skulle fortsätta prata med den du nämner i inlägget ovan för att bli starkare och tryggare i dig själv. Att bygga upp en inre styrka att lita på att man kommer kunna säga nej och göra motstånd.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105
Hästhantering Jag är så nära på att ge upp min häst jag snart har haft i 1 år. Jag hade sett så mycket framemot att ha häst igen men allt verkligen...
Svar
15
· Visningar
2 938
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 841
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 919
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp