Har Stig H dålig koll på testiklarna?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare jahaja77
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 305
J

jahaja77

Läste chatten med Stig h och det var en som frågade om det går att jämföra Victory Tilly och Scarlet Knight.....och Stig H svarade " de är rätt olika individer , den enda likheten är att de är topphästar och hingstar bägge två"
inte riktigt citerat, men jag tror det så.....

Victory Tilly är väl valack?

Sv: Har Stig H dålig koll på testiklarna?

jahaja77 skrev:
Läste chatten med Stig h och det var en som frågade om det går att jämföra Victory Tilly och Scarlet Knight.....och Stig H svarade " de är rätt olika individer , den enda likheten är att de är topphästar och hingstar bägge två"

Hahaaaa... Stig är så söt :bow: han blandade nog ihop dom tre essen, Digger, Victor o Scarlet :D :D

jahaja77 skrev:

:D "låtsas pojke" iallafall.. Det kan inte vara lätt att vara Stig h alla gånger. :p

jahaja77 skrev:

Naaw.... :D
Så sött! :love:

Söt?? Har ni aldrig tänkt eller sagt fel?

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 492
Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 345
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Lider av en STOR gnutta beslutsångest angående hur jag ska göra kring min häst, hade varit underbart att få bolla lite med alla kloka...
Svar
10
· Visningar
1 936
Senast: ancan
·
Däggdjur Jag ska om ca 2 veckor hämta hem min lilla kaninpojke. Jag kom på ganska sent att det inte alls är lika lätt här som i Norrland att...
Svar
12
· Visningar
5 772
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet