L
lill_sessan
Sv: Har vi inte glömt nåt väldigt viktigt?
Hejja dig 
monke skrev:Jag håller helt med dig, bort med western och dess otroligt töntiga ryttare och fram för "pojkar som tycker om pojkar i trikåer" eller varför inte "flickor i för små kläder på för stora hästar"![]()
Eller "Småflickor med stora munnar och litet förstånd".
Det är tur att all dom finns som kan det där med att rida så att inte alla hästar behöver står ut med cowboys och andra hemskheter.![]()
Nej jag tycker att man kan slopa "tävla western" rubriken helt så kanske häst världen hade blivit rensad från den här sortens, besserwissrar.![]()
Att läsa under rubriker som hoppning och dressyr eller varför inte klassisk ridning är så otroligt mycket mer givande och för att inte säga lärorikt. Förhoppningsvis kommer alla dessa stackars vilseledda filmtittande amatörer att gå till närmaste ridskola för att beställa tid för en "riktig" lektion i ridning.![]()
Som jag sagt innan så är det synd att inte alla föstår att om dom lägger på en hopp eller dressyrsadel på sin häst istället för en western variant, så kommer kunskapen som ett brev på posten![]()
Lätt som en plätt![]()
Heja dig
Monke![]()