Haremsbyxa/cargobyxa?

SiZo

Trådstartare
Jag har ett par byxor som i det närmaste påminner om ett par haremsbyxor korsat med cargobyxor, och de hänger inte så mkt i grenen, och har resår + snören i midjan. Jag ÄLSKAR dem!
De är så sköna, och har stora rejäla fickor. Sitter löst överallt, helt underbart! Perfekta när man är ute o går med hundarna, eller liknande. Så, de jag har är 2 år nu, och det är seriöst inget kvar av dem.

Jag har letat och letat, men jag hittar inget liknande när jag googlar. Har någon här koll på vad de kan heta? Eller vet något märke?
 
Jag vet inte om jag riktigt förstår vad det är för byxor du pratar om :p Är det inte bara vanliga, vida byxor med stora fickor? Sådant tycker jag att finns lite överallt så jag gissar att jag inte riktigt förstår...

Jag köpte nyligen de här, som sitter löst överallt och har resår i midjan men ändå är lite finare än mjukisbyxor och så har de fickor. Men jag ser dem inte som "gå i skogen med hundarna"-byxor just för att de är så vida...
PANT-ALLI_13709_ANTRACIT_FRONT_large.jpg
 
Jag vet inte om jag riktigt förstår vad det är för byxor du pratar om :p Är det inte bara vanliga, vida byxor med stora fickor? Sådant tycker jag att finns lite överallt så jag gissar att jag inte riktigt förstår...

Jag köpte nyligen de här, som sitter löst överallt och har resår i midjan men ändå är lite finare än mjukisbyxor och så har de fickor. Men jag ser dem inte som "gå i skogen med hundarna"-byxor just för att de är så vida...
PANT-ALLI_13709_ANTRACIT_FRONT_large.jpg
Resår vid foten, samt flera stora fickor på sidorna om benen så är vi hemma :up:
 
Haha! Vad vill du ha för färg?

Lite mer färgglatt än grå, kanske något roligt mönster?

Jag är inte jättekräsen när det gäller färg, men camo eller helt tråkgrå är ju inte så kul. Jag ser gärna att det "händer något" liksom :P
 
Dessa gillade jag, gillar inte byxor i vanliga fall -Men skulle ändå vilja ha ett par byxor. Praktiskt ibland att kunna slänga på sig.. men verkar ju vara slut överallt. Typiskt
Jag har jättesvårt för osymmetriska kläder XD
 
Nu verkar jag ha hittat något som liknar!
Jag sökte på nepal byxor och där verkar det finnas några resultat som matchar det jag vill ha.

Vi köpte ett annat plagg samtidigt, på lappen stod det "Made in nepal". Jag chansade helt enkelt och fick träff!! Ni förstår inte hur nöjd jag är nu!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 631
Senast: CaisaCax
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 075
Senast: iNTOHiMO
·
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 270
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 083
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp