Håriga schabrak

@Elo ja det är lite det jag tänker också, men tycker de bomullschabrak jag har blir så himla blöta istället. Är dina också så eller är det skillnad?

@Ace ska titta på det, det kanske är värt att lägga pengarna på om de uppfyller kriterierna.
De är värda varenda krona och slitstarka. Mina första är 4 år nu och endast lite missfärgningar vid sadelgjorden.
 
@Bapelsin ja det är ju snabbt testat i alla fall, diskborste är ju nåt man har hemma :)

@Ace En ursäkt för att köpa nya schabrak är ju sällan fel heller ;)
 
  • Gilla
Reactions: Ace
@Aliisa åh vad bra, måste åka och klämma på det :)

@Sirap och @Amanda_F låter som jag ska beställa en sån då! @Bollen du råkar inte ha jämfört din med den andra varianten? Jag kanske får köpa båda och testa...

Jag har testat varianten som heter T7. Den är det några i stallet som är lyriska över, men jag tyckte inte att det var någon större skillnad mot den jag använder. Det som ibland har hänt med hööks modell är att tråden på schabraket kan lossna om det är ett gammalt schabrak med flera år på nacken....
 
Jag har testat varianten som heter T7. Den är det några i stallet som är lyriska över, men jag tyckte inte att det var någon större skillnad mot den jag använder. Det som ibland har hänt med hööks modell är att tråden på schabraket kan lossna om det är ett gammalt schabrak med flera år på nacken....

Det är förstås inte bra, hade ju gärna velat gå åt själva schabraket så lite som möjligt...
 
@Bapelsin ja det är ju snabbt testat i alla fall, diskborste är ju nåt man har hemma :)

@Ace En ursäkt för att köpa nya schabrak är ju sällan fel heller ;)

8B4B235B-904D-4194-A637-A000D9DB56ED.jpeg

Ett instagraminlägg jag gjorde på tiden när jag fortfarande hade häst.. 😊
 
  • Gilla
Reactions: kem

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp