Hårstrå i häl

Sista lossningen för dagen och det gjorde ont i foten när jag gick, bara ibland.
Tänkte inte mer på det förrän nu ikväll när samma stickande känsla återkom.
Tog av sockarna och kollade, hittade då det här:
5119E71D-6BA3-42E8-9E1F-F0D8C9C2EAD3.webp

Fram med pincetten och dra ur. Tänk att ett sånt liten hårstrå kan få det att sticka till så.

Händer mig minst ett par gånger i månaden! Både hund och katthår. Aldrig hänt sambon dock, funderar på hur det kan vara så olika?
Att det skulle hända mig så ofta som ett par gånger i månaden hade knäckt mig fullständigt. Om det är hårstrån som man inte ser utan bara känner och att det krävs minst en ingenjör och en kärlkirurg för att få bort möget.

Att det skulle hända mig så ofta som ett par gånger i månaden hade knäckt mig fullständigt. Om det är hårstrån som man inte ser utan bara känner och att det krävs minst en ingenjör och en kärlkirurg för att få bort möget.

Jag överlever genom att ha en sambo som opererar med pannlampa och pincett :angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Fånig rubrik, men söker en telefonhållare att spänna fast runt överarmen, ska användas till löpning. Telefonen är en iPhone 14, tror...
Svar
12
· Visningar
388
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ han som skriver golits inlägg, som förutom när det råkar vara hästar, handboll eller till äventyrs mer sällsynta rugby och judo har det...
Svar
3
· Visningar
477
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka