Nyfärgad igår, pga dubbeldop av sambons brorsöner idag :D Nöjd!
IMG_20220903_182331.jpg
 
Åh det lät häftigt!

Jag vet inte, har bara hört det från äldre människor att man måste klippa kort när man blir äldre. Så dumt haha!
Jag är 53 och har låtit mitt hår växa ut under pandemin. Det når nu en bra bit nedanför axlarna och jag kan sätta upp det utan problem.
Hade lite tråkigt en period och klippte lugg och har även toppat det själv.
Har lockigt hår så det är ingen katastrof om det inte blir helt jämnt. Det syns inte ändå :D
Trivs verkligen inte i kort hår så det kommer inte att hända.
 
Slänger in en fråga här. Är det någon som vet om håret kan typ sluta växa eller egentligen börja växa extremt sakta pga olika psykiska besvär? Jag färgade håret en vecka innan midsommar och det har växt en cm sedan dess. Mitt hår växer något saktare än medel, men just nu verkar det extremt. Jag som ville låta det växa ut då jag har haft ganska kort ett bra tag. Jag har haft stora problem med stress men under det här året har jag faktiskt mått ganska bra. Inget håravfall, bara långsam hårväxt 😟.
 
Slänger in en fråga här. Är det någon som vet om håret kan typ sluta växa eller egentligen börja växa extremt sakta pga olika psykiska besvär? Jag färgade håret en vecka innan midsommar och det har växt en cm sedan dess. Mitt hår växer något saktare än medel, men just nu verkar det extremt. Jag som ville låta det växa ut då jag har haft ganska kort ett bra tag. Jag har haft stora problem med stress men under det här året har jag faktiskt mått ganska bra. Inget håravfall, bara långsam hårväxt 😟.
Kan inte svara på din fråga rent vetenskapligt men mitt hår växer väldigt sakta och jag har mycket psykiska problem. Det kan nog påverka om kroppen är väldigt stressad och försöker hushålla med energin tror jag
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 874
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 900
Senast: cassiopeja
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
6 499
Senast: Masse
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 990
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp