Häst i släp fick sällskap av älg

Sv: Häst i släp fick sällskap av älg

Men shit :O Det är ju helt sjukt! Vilken satans tur att de inte hade hästen på andra sidan.

Men herregud! :eek:
Vilken tur att hästen klarade sig oskadd! Och vilken cool kuse som höll sig lugn! :laugh:

Herrejössesminje vilken bild :eek: och att hästen bara står där med en halvdöd älg brevid sig

Såklart!! Det är ju inget halvblod!!

Ne det är en travare :idea:

kl

Vilken tur i oturen att det gick såpass bra som det gjorde!

Bry dig inte om den kommentaren, det är ju en ny användare, alltså någon lustigkurre som gjort ett nytt nick och bara vill se om det går att reta upp någon! :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 260
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 822
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 801
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka