häst pc spel

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare 29maj
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 5 525
Sv: häst pc spel

springdale är väll gammalt ? ;) eller, men känner bara till stallets hemlighet i den "serien" :)

Nej det har kommit en helt ny serie i springdale som inte har det minsta med stallets hemlighet att göra.
Springdale - Hovar längs kusten
Springdale - Över stock och sten
Springdale - Höga berg djupa dalar
Springdale - Ut över ängarna

Alla spelen är typen av att det hela är ett mysterium som ska lösas och det är mycket hög grafik och HÖGT rekomenderade. :D

*kl*

För den som har Ps3 eller xbox kommer det nu ett vilda westernspel, där man enligt utvecklare lagt ner massor energi på just hästarna. Man kan dock fortfarande ha åsikter kring hur väl utvecklarna lyckats göra hästarna..

Men iallafall, spelet heter Red Dead Redemption

Spelet ska enligt förhandstittare m.m vara som GTA fast i western.

http://www.gametrailers.com/video/gameplay-series-red-dead/64249
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-life-red-dead/63987

Altså jag förstår ingenting med det där Nikki spelet.. Kommer inte vidare!

Vilket Nikki spel spelar du? Jag kanske kan hjälpa dig hade ett av dem när jag var mindre minns jag! :)

Liknande trådar

Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Lightzone
·
Fritid I sommar ska jag på ett födelsedagsfirande utanför Knivsta och vi kör från Malmö. Firandet börjar redan tidig eftermiddag så vi tänkte...
Svar
4
· Visningar
274
Senast: Masqueradee
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
523
Senast: Palermo
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
404
Senast: Annat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka