Hästanläggningar

Sv: Hästanläggningar

jodå, jag har sett dem. De är verkligen fina och i min smak, men ingen av oss vill bo i Skåne. Vi vill ha stora skogar, berg och sjöar.

Är du sugen på norduppland så vet jag en gård, men det finns inga boxar utan man får ju bygga om ladugården (Den är 2-3 cm för låg för minsta takhöjden)
Men några ha skog och åker.
Bostadshuset är på 130 kvm + övervåning med 2 sovrum, nere är det kök, tvättstuga med grovingång (dusch), vardagsrum, serveringsrum, litet badrum.
Gäststuga, dubbelgarage och stort lider.

Kommer ut på försäljning i vår. Genom skogen är det bara några 100m till vendelsjön.

Vad roligt att ni tipsar! :bow:

Men norduppland känns lite för offside, dessvärre. Vi kan ju inte flytta alltför långt från Grevagården! :D

Att jag vet detta är faktiskt för jag hyr gården nu :angel:

Det är 3½ mil in till Uppsala, nya E4an kommer gå här utanför, påfarten ligger inte alls för långt här ifrån men jag vet inte hur långt man måste åka för att komma på påfarten,

haha om norduppland känns avlägset.. hur kommer de sig att ni hamnade i grönås???!!! :D

Hoppas ni trivs bra i vårt vackra landskap :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 015
Senast: Mia_R
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
401
Senast: Gunnar
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad vill han ?
  • Bygga om altan
  • Småbarn, vitaminer, kosttillskott?

Hund, Katt, Andra Djur