hästens anatomi - affisch

Messy

Trådstartare
var kan man köpa de stora affischerna som brukar hänga hos farbror veterinär?

jag ringde statens labtbruksuniversistet, men de tyckte att jag var jäääättttteeeeeekoooonstiiiiig, afffiiiissschhhh??? :eek: :cool:

Sv: hästens anatomi - affisch

De flesta såna afficher produceras av läkemedelsföretag som delar ut dem för att få lite gratisreklam då deras namn står på affichen som hängs upp på klinikerna..
Vet inte vilken affich du menar så jag har ingen bra idé på vart du ska ringa.. Du kan ju testa med Bayer och Schering-Plough, du kan ju maila dem och se vad de säger :)

Axelssons har iaf en på muskler som jag köpte för 300 kr.

tack. fick det tipset oxå när jag ringde atg-kliniken i täby!!!

sen fick jag ett annat nr från ATG (asså atg.se eller nått)... så jag ska ringa honom imrg å fråga!!!!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Mary_Oh
·
Hästvård Hej! Ganska nyligen flyttade det in en valack till hagen där mitt sto går som enligt tidigare ägare har gått med ston innan. Ganska... 2
Svar
32
· Visningar
2 491
Hästvård Nu har min häst varit in och ut ur kliniken flertalet gånger utan resultat. I starten på mars svällde vänster fram rejält och hon blev...
Svar
14
· Visningar
559
Senast: Mirtai
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
612
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka