Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, och jag är jättetacksam för att du har delat med dig!
För mig är det endast aktuellt med distans så som de har sagt,med ca 2 halvdagar i veckan i snitt och detta är definitivt något som jag kommer att ta upp med dom!
Man kan ju hoppas att de har ändrat utbildningen och isåfall är det ju er vi har att tacka, men det återstår ju att se.
Annars är jag inte intresserad!
Så, 1000 tack!
Hästmänniskan
Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Hästmänniskan
I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Hästmänniskan
Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kropp & Själ Är osäker på om jag får använda stödstrumpor. Har opererat för kronisk kompartment. Har ett vagt minne av att de sa nej, stödstrumpa är...