Hästrally!

Fendi

Trådstartare
Norrhälsingland skall ha hästrally som vanligt. Den 30 juni -1 juli.
Det är hur kul som helst! Förra gången jag var med var det 87 ekipage som antingen red eller körde. För information kan man maila mig så vidarebefodrar jag. Alla kan vara med. Man rider ca 6 mil på 2 dagar och massa kul lydnads prov på vägen. Maskerad (om man vill) och poängpromenad. Dags att damma av hästarna. Första gången hade jag med mig ett 18-årigt varmblod. Han blev som ung på nytt när han fick träffa alla dessa ekipage. Allt från Ardenner till Shettishingstar var med. Unga och gamla. I bland hela familjer. Man campar tillsammans med hästarna. Häng med!!:banana:

Sv: Hästrally!

Hej jag är en sundsvallsbo som är nyfiken på det och funderar på att starta med en nordis travare och en tidaholmare eller trilla men jag har alldrig hittat någon bra information finns det någon hemsida

jag funderar på att hänga med, om familjen har lust med en camping helg :smirk:

Jag har varit på väg i massor med år men det har alltid kommit något emellan! Just nu är jag dessutom hästlös så det gör ju inte saken lättare ;) Men kanske jag kan skramla ihop nån häst och hänga på i år *hoppas* :banana:

Finns tyvärr ingen hemsida men jag kan maila deras anmälningsblanketter och info. Rallytgår i Jättendal i år så du får nära. 30 juni-1 juli
Hej jag är en sundsvallsbo som är nyfiken på det och funderar på att starta med en nordis travare och en tidaholmare eller trilla men jag har alldrig hittat någon bra information finns det någon hemsida

Kan du skicka ett pm till mej om vart man anmäler sej? Har sagt i flera år nu att jag ska vara med... Bor i byarna där rallyna går i vanliga fall.

Det finns ett hästrally som heter Nationella Hästrallytävlingarna och går varje år i Kronobergs län, men dom har deltagare från hela landet. Hästrallyt varar i 3dagar och det finns två klasser; en för ridande och en för körande. Det är även maskerad. Det är jättekul! Kika på deras hemsida www.hastrally.com :)

Vad kul det lät!
Vill också ha hästrally i norra sverige!!

Skulle du kunna maila anmäln.blankett och info till mig också? Har äntligen en häst som jag tror jag kan vara med med i år :P

Har anmält mig och även beställt en giggsele som jag nog skall sätta finselelokor på i stället för brösta till min tidaholmare

är det någon som ska åka som kanske har en liten shettis? Jag ska åka med min lilla kille å det skulle vara kul att kunna gå ihop med nån i samma storlek, eftersom vi inte kan hänga på våra stora kompisar! :D

Heeej!
Var och när är hästrally i år??
var med i Norrhälsinglands Hästally 2008 med mitt russ och funderar på att vara med i år igen :)

skuller du kunna skicka inbjudan och information till mig??

sorry helt OT men...
när jag först läste trådrubriken tyckte jag det stod
Hästrattfylla
:rofl::rofl::rofl:
nu sitter jag här och vrider mej av skratt..

förlåt för trådkapning:o
jag måste vara väldigt trött ;)

Jag har varit med på detta Hästrally på Kronobergshed i Småland i många år.
Jätteroligt! Blandade hästraser och olika åldrar på ridande/körande.
Kan bara rekommenderas!!! :banana:

Liknande trådar

C
Träning Hej! Har ett 3-årigt nsv brukssto med problemet att hon alltid har varit extremt flockbunden. Detta har komplicerat hanteringen...
Svar
2
· Visningar
1 755
Senast: Skogstokig
·
O
Övr. Hund Jisses vad detta är svårt... Har bestämt mig för att köpa hund, en liten dvärgschnauzer ska det bli :) Men nu har den stora...
Svar
4
· Visningar
914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Stockholms skärgård
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden