N
nyfikenjag
Har sett att det finns hästsläp med "dörr" bak istället för lucka så hästarna kliver ur. Någon som vet var jag kan hitta sådana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... Henra, Cheval, Fautras...
Är erat släp lägre bak än ett med vanlig ramp? Skulle det funka att byta ut en ramp mot dörr på ett "vanligt" släp och få ett bra resultat tror du? Läste här ovan att någon hade gjort så. Har hästarna svårt att kliva ned för erat släp eller går det lika bra/bättre mot ramp tycker du? Jag är så sugen på att skaffa ett sådant släp och vill höra hur någon som har ett tycker att det är![]()
Vet du om det är ett extra tillval på Henra för alla deras modeller, eller bara vissa...?
![]()
Jo, det krävs nog väldigt mycket tur för att hitta det.Men kanske krävs det extrem tur att hitta ett omgjort enkelaxlat släp med kombiramp...
Att välja till kombiläm eller byta till det kostar 6000 kr hos Boj har jag för mig. Det förutsätter dock att släpet är ett Boj.Fast man kan ju alltid köpa ett nytt eller begagnat Boj och få kombiramp som tillval... Fast det är ju inte superbilligt, om man jämför med t ex Cheval enhästars med kombiramp, ny...
de har dörr/rampkombination som tillval (1400 kr) på amazone, couronne, contessa & cayenne. det utesluter väl i sådana fall bara grand chevalier...