hästtransporter!!!!

kskemilie

Trådstartare
Hejsan!! Jag vill gärna höra alla erfarenheter och åsiketer om vilket släp som är bra! jag funderar på att köpa en kyllinge apollo! verkar bra nån som vet något?

Har numera en tranesläp som eär bra att köra! Förresten även till salu om nån är intrsserad!

Skriv vad ni vill och vet om kyllinge!! :bow:

Tjollahopp! hade gott!! :bump:

Sv: hästtransporter!!!!

Har en Kylingekärra med frontutlastning, en -86:a (detta syns INTE :eek: )
Jag är väldigt nöjd med den. Enaxlad, men är inte hoppig och ostabil som jag hört att andra enaxlade transporter är.
En riktigt bra transport, tycker jag! :bow:
Apollo-modellen är ju en boggievagn dessutom :)

Ska dock byta upp mig nästa år till en Star Trailer Ringo Star.

Läs senaste hästmagazinet där de testade transporter.Tror ingen transport klarade vikt testet...

Min favorit transport är Star Trailer(tyvärr brukar de vara 150-200kg tyngre än vad som är angivet).

En lätt å billig transport är Dalavagnen.

Ex. en av Star Trailers transporter, i den fick man lasta hela 190 kg MINDRE än vad som står i myndigheternas register.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hittar en del gamla inlägg gällande uppkörning för BE med hästtransport men jag är intresserad av erfarenheter från mer närtid. Jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 984
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 690
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 522
Senast: Mkb
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 948
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka