Hästutbildning på distans,,,finns det?

lakrits

Trådstartare
Finns det någon utbildning för vuxen som man kan läsa på distans?

Jag har inte gått någon inriktning häst eller dyl. utan är bara en hobbyryttare.
Känner att jag skulle vilja utveckla mig lite,,,skaffa lite mer kunskaper.

Vet att det finns men oftast så får man bo där osv...lite svårt när man har familj och barn........

Nu håller ju jag iofs på med western men allmänna kunskaper kan man ju aldrig få för mycket av......för jag kan väl inte tänka mig att det skulle finnas nåt inom western?

Sv: Hästutbildning på distans,,,finns det?

För några år sedan gick jag en distanskurs som ordnades av Folkhögskolan Strömsholm.
Den hette hästkunskap och var faktiskt mkt bra! Man hade tre träffar, 2 av dem kom man em dag ett och åkte hem middag dag två. Den sista kom vi dag ett em och åkte hem dag tre middag.
Faktiskt en mkt bra kurs! Vet inte om den finns än?

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 608
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 055
Senast: Mia_R
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka