HATA b*a boots

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Silly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 799
S

Silly

har haft dom i lite mer än tre månader, garantin har alltså gått ut (efter3 månade, sämst!!). har haft både till fram o bak o dom har fyllt sitt syfte, skitbra!! förutom att samtilga gått sönder nu! en har jag fått lagning till men en boots kommer man inte långt med. lagning till nr 2 är påväg men vilken jävla tid de tar! o så är det ju två som gick sönder 2-3 veckor efter att garantin gick ut.. :mad: fattar inte att dom e så dåliga. o de e ju inte jättebilligt att köpa in heller.. dom på b*a trodde att jag spände för hårt men jag har vart asnoga med att följa anvisningarna... nån mer som har de här erfarenheterna av den?

tacka vet jag mantejp, ovärdeligt!! allt går att fixa med mantejp, även trasiga boots :angel: ;) :p

Sv: HATA b*a boots

Min kompis har b*a boots och de håller jättebra, kan du inte kontakta tillverkarna/försäljarna eller övrigt och fråga om du kan få ersättning trotts att garatin har gått ut?

Mina Boa gick sönder efter ett år, alltså vajern, och det var för att hoven inte verkats, det blev alltså för mycket tryck på vajern. Men det var alltså efter 1 ÅR. Jag tror nog att antingen så har du fel storlek eller fel vinkel på hoven för de bootsen.

Hej!

Har ingen erfarenhet alls av boaboots så där kan jag inte hjälpa dej, men, jag har erfarenhet sedan en tid tillbaka av Easy boot Epics och är jättenöjd med dessa. Dom sitter på bra och jag spänner inte åt dom överdrivet håt men dom stter ändå. Lite sand och jord har kommit in men inget som stört hästen och inget skav! Så dessa kan jag rekommendera om du söker efter bättre alternativ. Inte farligt dyra heller, 400:- styck..

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 096
Senast: scizofren
·
M
Hästmänniskan Hejsan. Jag skulle vilja varna er som funderar på att låna ut era hästar på foder att tänka genom ett par extra gånger, genom att... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 691
Senast: Jenny
·
Hästmänniskan För att göra en lång historia kort: Min man köpte en häst för 3½ år sen som då var väldigt grön, rädd för allt o bara grundriden. ( då 5...
Svar
17
· Visningar
3 604
Senast: Fibusen
·
T
  • Låst
Träning Jag har fått ett stort problem dem senaste 2 dagarna. Jag har en vbl valack som nyss fyllt 4 år. Jag har haft honom i 7 månader och när... 2
Svar
33
· Visningar
3 218
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka