Havrefri musli...

S

sova

... med samma värden som Krafft Groov? Finns det? Finns det någon musli överhuvudtaget med något så när samma innehåll som Groov? Hellst INTE med så mkt örter i... :crazy:
 
Vad är det för fel på havre och örter då ? Skriv ut Groovens värde så man kan jämföra med något.
 
Hon tänder rätt bra på havre. Dessutom kan jag ge det "löst" om jag så skulle vilja.
Hon tål inte alla örter. Vet dock inte exakt vilka. Försöker därför undvika det om jag kan.
Grooven har 9,0 Mj och 90g i smrp /kg om jag inte minns helt galet. P 5g, Ca 6g /kg.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter Min fråga gäller ”undanhållande av information” och om eller hur det kan appliceras i mitt stall. Vi har sedan vi flyttade in, vid ett...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Gunnar
·
Hästvård Min häst har haft mkt problem med mugg senaste året men tillfrisknat. Sedan kom regnet....i veckor och mängder, som ni vet. Hagen blev...
Svar
7
· Visningar
665
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Hej! Vi har haft lite svårt att få tag i nytt hö nu när vårat har tagit slut, men nu har vi äntligen hittat ett med okej värden...
2
Svar
29
· Visningar
1 966
Senast: Ise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den första tråden
  • Masked Singer 2024
  • Min ekonomi

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp