HDD Low Virus *HJÄLP*

Varmblod90

Trådstartare
Jag behöver hjälp och det är nu. Jag har fått ett virus på datorn som heter HDD Low.

Hittade detta info om det och ett nedladdningsprogram för att kunna ta bort det. Men jag måste betala med kort något som jag inte kan göra:cry:

HDD Low är en falsk diskdefragmenterare, som avsiktligt rapporterar att det finns fel på hårddisken. Detta inlägg är bara för din kännedom, eftersom alla dessa program i princip innehåller samma typ av tillvägagångssätt och använder snarlika metoder - viruset byter bara namn. Det finns inte mycket nytt att säga om HDD Low, eftersom det är en exakt kopia av tidigare skurkar från denna familj.
Inom ett par minuter, efter det att HDD Low startat upp, kommer den att visa en rad falska felmeddelanden och varningar som påstår att det är nåt fel på din dator. Du kommer få en rapport, att det finns elva olika typer av kritiska fel, och en supersnabb analys sker på bara några minuter.
Din skrivbordsbakgrund kommer med all säkerhet att bli svart, och dölja några av dina ikoner och även röra runt bland dina mappar i Windows. Om du har blivit påkörd av detta virus, ska du följa instruktionerna enligt nedan för att ta bort HDD Low. Använd även lagliga antispion-program och säkra borttagningsverktyg. Sist men inte minst, om du redan har köpt en version av detta program, kontakta din kortleverantör och bestrid utgifterna och berätta vad du råkat ut för. Annars kommer du inte få tillbaka dina pengar, och dessa skurkar har tillgång till dina kreditkortsuppgifter. Spärra därför kortet och beställ ett nytt


Så nu sitter jag här, men ett förbaskat j*vla virus jag inte kan få bort.

Är dte någon här som råkat ut för detta virus och vet hur tusan man få bort det?
Det som står om kreditkortsuppgifter, menar dem även vanliga bankomat kort?

Jag är verkligen desperat behov av hjälp:cry:
 
Sv: HDD Low Virus *HJÄLP*

Tack, men jag har fått hjälp nu och fick bort det imorse =)

Det är inte så att du har lust att dela med dig av hur man gör?
Jag sitter på samma skit och får inte bort det, googlat hur mkt som helst nu känns det som. Och denna tråd är ett av sökresultaten.

Så, plix berätta hur du fick bort skiten...
 
Sv: HDD Low Virus *HJÄLP*

blås datorn och börja om, och håll dig borta från msn och porrsidor i fortsättningen så ska du klara dig.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Varje gång jag startar datorn har jag börjat få upp ett felmeddelande om att Java, eller mer exakt jusched.exe, inte är kompatibelt med...
Svar
3
· Visningar
1 307
Senast: Riley
·
E
IT & mobiler Okej, nu ska jag försöka förklara så att ni förstår, jag är inte så bra på datorer men jag ska försöka! Något är väldigt fel i alla...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Elftor
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
2 962
Senast: Ragatan
·
  • Låst
Hästvård Lånade annan tråd först men tänkte det kanske lättare få svar om jag skriver direkt här. För att göra en lång historia jättekort...
Svar
5
· Visningar
1 437
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp